ΕΡΤ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Πόσα πήραν κανάλια, εφημερίδες, sites από τη λίστα Πέτσα

Συνολικά 18 σελίδες καταλαμβάνουν οι τίτλοι της λίστας που έδωσε στη δημοσιότητα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σήμερα. Από μια πρώτη ανάλυση φαίνεται πως υπάρχει “ταρίφα” ανά κατηγορία και είδος Μέσου, ωστόσο κάποια Μέσα πήραν περισσότερα. Όπως προκύπτει επίσης δόθηκαν ποσά και στις ιστοσελίδες των εντύπων-εφημερίδων και αθλητικών, καναλιών και ραδιοφωνικών σταθμών.

Συγκεκριμένα στην τηλεόρασηέλαβαν ο ΣΚΑΙ 830.000 ευρώ, o ANT1 780.000, το Star 730.000, o Alpha 680.000, το Open 450.000, το Mega 380.000, η ΕΡΤ σε όλα της τα ΜΜΕ 270.000 και το TV Μακεδονία 100.000. Στα κανάλια της Αττικής δόθηκαν στο Action 140.000, σε Nova και Cosmote από 50.000, στο Bleu Sky 50.000, στο Kontra 30.000, στο Attica TV 20.000, από 15.000 σε Alert, Best και MAD TV και από 10.000 σε Channle 9, Epsilon TV, Extra, Rise TV, Art TV, ενώ υπάρχει εγγραφή για ένα κανάλι “Βήμα” με 7.000 ευρώ.

Οι εφημερίδες φαίνεται πως έλαβαν πολύ λιγότερα χρήματα από ότι τα ιντερνετικά sites. Πήραν το Πρώτο Θέμα 100.000 ευρώ, η Καθημερινή της Κυριακής 99.500 αλλά και η Καθημερινή Σαββάτου 59.500 και το Βήμα 96.0000. Τα Νέα του Σαββατοκύριακου πήραν 63.000 και ο Τύπος της Κυριακής 80.000 ευρώ. Από 60.000 ευρώ έλαβαν η Real news, ο Φιλελεύθερος και τα Παραπολιτικά, ενώ το Έθνος της Κυριακής πήρε 59.643 ευρώ. Η Δημοκρατία έλαβε 24.000 και η Εστία 15.000 ευρώ. Από τα μικρότερα ποσά είναι της Εφημερίδας των Συντακτών με 2.600 ευρώ, όταν η εφημερίδα “Μπάμ” πήρε 15.000.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στα ινετρνετικά sites. Το in.gr βρίσκεται στην κορυφή με 253.000 ευρώ και ακολουθούν το protothema και η Iefimerida με  250.000 ευρώ ο καθένας. Έπεται  η Athens Voice με 180.000 ευρώ, η kathimerini.gr και το newsbomb με 150.000 για το καθένα, τα parapolitika με 147.000, το newsit.gr 142.000, το capital 120.000. το liberal επίσης 120.000 ευρώ, όπως και η lifo.gr με 120.000. Από 100.000 ευρώ έλαβαν το alphatv.gr, o ant1tv.gr, το cnn.gr, το newpost.gr, ο skai.gr, το startv.gr, το tvopen.gr  αλλά και το queen.gr. Είσης το tlife.gr πήρε επίσης 80.000 ευρώ ενώ το vima.gr πήρε 64.000 και τα nea.gr επίσης 64.000 ευρώ. Το real.gr έλαβε 35.000 και το enikos.gr 25.000 ευρώ.

Ξεχωριστά ποσά πάντως δόθηκαν και στις ιστοσελίδες των ραδιοφωνικών σταθμών και των αθλητικών εφημερίδων.

Βασίλης Κουφόπουλος
Καλύπτω το ρεπορτάζ των ΜΜΕ από το 1993 και παράλληλα ασχολούμαι με την Αθήνα.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.